Identyfikacja
wizualna

Zadbaj o wizerunek marki, a klienci to zauważą i docenią!

Branding i identyfikacja wizualna są, zaraz po projekcie logo, ważnymi i zarazem niedocenianymi elementami wizerunku marki. Ich głównym zadaniem jest zbudowanie spójnego wizerunku, który będzie rozpoznawalny przez klienta docelowego i wywoła u niego pożądane przez nas pozytywne skojarzenia i emocje. Każda firma, zależnie od swojego profilu i założeń, może mieć różne zapotrzebowanie związane z projektami identyfikacji wizualnej.

branding identyfikacja wizualna

Profesjonalna identyfikacja wizualna dla firmy

W ramach szeroko rozumianej identyfikacji wizualnej wyróżnić można całą gamę projektów graficznych. Ważne jest, aby całość została przygotowana w sposób przemyślany, staranny i spójny. Komunikacja wizualna to zestaw materiałów graficznych dopasowanych do specyfiki i działania konkretnej firmy.

Do podstawowej identyfikacji wizualnej zaliczyć można:

  • logo z księgą znaku
  • key visual (określenie motywu przewodniego dla obecnych i przyszłych materiałów promocyjnych firmy)
  • materiały reklamowe takie jak wizytówki, papier firmowy, teczki, ulotki czy broszury
  • elementy wykorzystywane w związku z działalnością w internecie, np. banery online, szablon prezentacji PowerPoint lub elementy projektu strony www
  • projekty gadżetów, opakowań, metek lub innych materiałów wykorzystywanych w danej branży

Portfolio

Zobacz moje projekty identyfikacji wizualnej

Przemyśl
zanim zlecisz

Potrzebujesz identyfikacji wizualnej? Dobrze trafiłeś!

Budując identyfikację wizualną firmy, marki lub produktu powinniśmy najpierw określić, jakie mamy potrzeby. Dla przykładu firma zajmująca się sprzedażą ręcznych wyrobów przez internet będzie potrzebować np. projektu koperty, papieru pakowego, pieczątki i taśmy firmowej. Natomiast kancelaria notarialna będzie miała już zupełnie inne potrzeby i nastawi się na projekt wizytówki, papieru firmowego, koperty i teczki.

Pamiętaj! Dobrze przygotowana identyfikacja wizualna marki jest przede wszystkim spójna. Profesjonalny grafik komputerowy posiadający wiedzę na temat budowania spójnej identyfikacji wizualnej ma tego świadomość. Konsekwentne stosowanie wcześniej określonych zasad – krojów pisma, układu, kolorów czy form graficznych – na pewno zaowocuje rozpoznawalnością marki i jej lepszym odbiorem wizualnym.

W ramach swojej działalności z powodzeniem stworzyłam wiele identyfikacji wizualnych dla firm z różnych branż.
Zapraszam do kontaktu i współpracy.

Blog

Powiązane tematy

Napisz do mnie

Chętnie porozmawiam o wspólnym projekcie, którego potrzebujesz.

Pracuję od poniedziałku do piątku
w godzinach 8 – 16.
W weekend: odpoczywam 🙂